UUS KOLLEKTSIOON KEVAD 2024

Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust: info@fenzy.ee

Kott0

Kott


Artikli number: 0

100% rahulolu garantii. Kui te ei ole kaubaga rahul, saate selle tagastada 14 päeva jooksul. Kohaletoimetamine, krediitkaart või PayPal.

Üldtingimused

Müügitingimused

1. Üldine

Üldtingimused on koostatud vastavalt tarbijakaitse eeskirjadele, tuginedes Sloveenia Kaubandus-Tööstuskoja soovitustele ning rahvusvahelistele veebi- ja elektroonilise äritegevuse eeskirjadele.

Fenzy (hiljem "veebipood") on opereeritud INTEKO D.O.O. poolt, e-kaubanduse operaator (hiljem kui "kaupmees").

Pakkuja ja tema aadress: INTEKO D.O.O., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenia

Registreerimisnumber: 5316251000

NIF: N0911487G

Ostes või Fenzyga liitudes lubab tarbija kaupmehel: salvestada, töödelda ja kasutada veebivormi kaudu edastatud isikuandmeid (kuni tühistamiseni) järgmistel eesmärkidel: pakkuda kaupu, teenuseid, helistada, SMS-i, e-posti või muul viisil telekommunikatsioon (edaspidi: otseturundus), uuringud, statistiline töötlemine.

Isik võib igal ajal (kirjalikult või muul viisil kokku lepitud) nõuda, et vastutav töötleja peataks püsivalt või ajutiselt tema isikuandmete kasutamise otseturunduse eesmärgil.

Käesolevad üldtingimused määratlevad veebipoe toimimise, külastaja, kasutaja ja ostja õigused ja kohustused ning kaupmehe ja kasutaja kui veebipoe toodete tarbija vahelise ärisuhte.

2. Teabe kättesaadavus

Kaupleja kohustub olema kasutajale alati kättesaadav:

Teave kaupleja isiku kohta (eelkõige äriühing ja selle registrijärgne asukoht ning registreerimisnumber, kus ettevõte on registreeritud);

Kontaktandmed, mis võimaldavad kasutajal kaupmehega kiiresti ja tõhusalt suhelda (e-posti aadress, telefon jne);

Teave veebipoe pakutavate teenuste, sealhulgas müügijärgsete teenuste ja garantiide põhiomaduste kohta;

Teave veebipoe pakkumise toote või teenuste saadavuse kohta; toodete kohaletoimetamise või teenuste osutamise vorm ja tingimused, eelkõige

kohaletoimetamise koht ja aeg;

Teave makseviisi kohta;

Teave tähtaja kohta, mille jooksul on veel võimalik lepingust taganeda, ja taganemistingimustest;

Teave kaupade tagastamise võimaluse kohta, samuti kui palju selline tagasimakse kasutajale maksab;

Teave kasutaja kaebuste esitamise protsessi kohta ning teave kliendiga kontakti ja kontaktpunkti kohta.

3. Isikuandmete turvalisus

Kaupmees kasutab isikuandmete edastamise ja säilitamise ning maksete kaitsmiseks sobivaid tehnoloogilisi ja organisatsioonilisi vahendeid.

Autoriseeritud võrgusüsteemid vastutavad turvalise autoriseerimise ja krediitkaarditehingute eest. Krediitkaardi autoriseerimine toimub reaalajas koos andmete kohese kontrollimisega pankades. Kaardiinfot kaupmehe serverisse ei salvestata.

Turvalisuse huvides vastutab kasutaja ka oma kasutajanime ja parooli turvalisuse ning oma arvuti piisava tarkvara ja viirusetõrje eest.

3.1. Isikuandmete kogumine:

e-poest tellides: nimi, perekonnanimi, aadress, mobiiltelefon, email

mobiiltelefoniga tellides: nimi, perekonnanimi, aadress, mobiiltelefon, email

Seoses fenzy.ee veebilehel toimuvate küsitlustega võib kasutaja omal äranägemisel esitada täiendavaid andmeid nagu sünniaeg, sugu, vanus, kehamõõdud jne.

Tellimuste esitamiseks võib Fenzy vastata kasutajatele e-posti, posti, telefoni, jututubade jne kaudu ning koguda järgmisi andmeid: nimi, perekonnanimi, sünniaeg, sugu, e-posti aadress, tarneaadress, mobiiltelefon ja kehamõõdud.

3.2. Mitteisikuandmete kogumine

iga kord, kui külastate Fenzy.ee veebisaiti, salvestatakse automaatselt (mitte logi osana) mitteisikulised andmed, nagu veebisaidi tabamiste arv, juurdepääsu aeg, vaadatud üksused jne. Infot kasutatakse ettevõtte statistika tegemiseks ning lehe sisu ja turvalisuse parandamiseks.

Kasutaja saab oma Interneti-brauseris vastavaid seadeid kasutades takistada küpsiste kaudu mitteisikuandmete kogumist.

Kui kasutaja pole registreeritud, koguvad mitteisikuandmeid ka teenused nagu Google Analytics, Iprom, AdServer jne, mis paigaldavad küpsise kasutaja arvutisse. Need teenused ei kirjuta kunagi kasutajate isikuandmeid üles. Kasutaja saab oma Interneti-brauseris vastavaid seadeid kasutades takistada küpsiste kaudu mitteisikuandmete kogumist.

Kasutades Fenzy Facebooki ja Fenzy Instagrami lehti, postitades vabatahtlikult Fenzy Facebooki ja Fenzy Instagrami lehtedele ning lisades oma fotosid ja videosisu, annate nõusoleku, et Fenzy lehe administraator (Inteko d.o.o., Slap 3e, 5271 Vipava) kasutab teie avaldatud sisu reklaamimiseks. eesmärkidel teistel grupisiseselt Fenzy lehtedel, erinevatel reklaamikampaaniatel ning suhtlemisel teiste Fenzy Facebooki ja Instagrami lehtede kasutajatega.

4. Alaealiste kaitse

Veebipoe kaupleja ei võta ilma alaealise vanema või eestkostja selgesõnalise loata vastu tellimusi kelleltki, keda teatakse või kahtlustatakse olevat alaealine.

Ilma vanema või eestkostja selgesõnalise loata ei võta kaupmees vastu mingeid alaealisi puudutavaid isikuandmeid ega väljasta neilt saadud teavet kolmandatele isikutele peale nende vanemate või eestkostjate.

5. Vastutus

Kaupmees teeb kõik endast oleneva, et tagada oma veebipoes avaldatud teabe uuendamine ja õigsus; toote omadused, tarneajad või hinnad võivad muutuda nii kiiresti, et kauplejal ei ole mõnikord võimalik veebipoes avaldatud andmeid õigeaegselt parandada. Sellisel juhul teavitab kaupmees Teid muudatusest ja lubab Teil tellimusest taganeda või tellimust muuta.

Kuigi kaupmees püüab oma veebipoes leiduvatest asjadest esitada täpseid fotosid, tuleb kõiki fotosid võtta sümboolsetena. Fotod ei paku toote omadusi.

6. Ostmine e-poest ja ostutingimused

Tulenevalt e-ostlemise olemusest muutub veebipoe tootepakkumine sageli ja kiiresti ning uueneb. Seetõttu võib esineda tõrkeid, kui see juhtub teiega, andke meile teada aadressil info@fenzy.ee. Seetõttu püüame kõik olukorrad võimalikult kiiresti lahendada.

6.1. Tarnetähtaeg

Laos saadaolevate kaupade tarneaeg on tavaliselt kohaletoimetamiseks 7 kuni 8 tööpäeva. Kõik e-poes olevad kaubad on kättesaadavad mõistliku aja jooksul.

6.2. kauba kättesaamine

Klient saab oma ostu arveldada ka EXPEDICO vahendusel sularahas kohaletoimetamise viisiga; See tähendab, et klient nõustub hoidma endaga kaasas sularaha ajal, mil kuller ilmub kliendi antud aadressile ning määratud päeval ja kellaajal (eelnev kokkulepe turustajaga e-posti teel).

Saadaval on ka kohaletoimetamise võimalus DHL Expressiga, mis maksab 21,90 €. Tellimused, vastu võetud kuni kella 13.00-ni. tööpäevadel, saadetakse teele samal päeval ja tarnitakse 1-2 tööpäevaga. Kohaletoimetamist ei toimu laupäeviti, pühapäeviti ja pühade ajal.

DHL EXPRESS TARNE KANNAB KULU. DHL Expressi teenusega tellitud asjade ümbervahetamise korral saadame vahetuskaubad tavatarnega (EXPEDICO).

6.3. makseviisid

Kohaletoimetamine on tasuta. Kaupmees pakub e-poest toodete ostmisel järgmisi makseviise:
- sularaha kättesaamisel
- Krediitkaardiga maksmine (Maestro, Eurocard / Mastercard, Visa)
- Tellimiskood.
- PayPal.
- Pro forma arvega kaupmehe pangakontol.

6.4. Hinnad

Kõik veebipoes olevad hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu, kui pole selgesõnaliselt märgitud teisiti. Kõik kaupluses näidatud hinnad on toodete hinnad, mis ei sisalda saatekulu (vt punktid 3 ja 10). Kõik hinnad kehtivad lepingu sõlmimise ajal ja neil ei ole etteantud kehtivust, seega kehtivad need ainult vastavate muudatuste puhul.

6.5. Kood

Sooduskood

Sooduskood annab Fenzy.ee veebipoe kaudu ostlemisel mitmeid eeliseid ja on piiratud kehtivusega. Kood hangitakse uueks ostjaks olles, e-teadete, SMS-sõnumite või muul viisil. Koodi saab väljastada allahindlusprotsendi või fikseeritud summana. Koodi ei saa sularahaks lunastada.

Tellimuse kood

Tellimuse koodi saab klient lepingust taganemise korral ning oma pangakontole raha tagastamise asemel valib ta sooritatud ostu väärtuses tellimuse unikaalse koodi. Klient saab seda koodi kasutada järgmisel ostul või järgmistel ostudel, kui seda ei ole esimesel ostul täielikult kasutatud. Kliendil on õigus kood lunastada sularahaks.

6.6. Ostuprotsess

6.6.1. Tellimus vastu võetud

Tellimuse vormistamisel saab kasutaja (klient) kaupmehelt e-posti teel teate tellimuse vastuvõtmise kohta. Kasutajal on õigus tellimus tühistada ja selle sisu muuta e-posti teel info@fenzy.ee, messengeri või telefoni teel.

6.6.2. Tellimus kinnitatud

Kui kasutaja (klient) tellimust ei tühista, töödeldakse tellimust hiljem. Tellimuse vastuvõtmisel kontrollib kaupmees tellitud toodete saadavust ja kinnitab tellimuse või lükkab selle mingil põhjusel tagasi. Kaupmees saab andmete kontrollimiseks või kohaletoimetamise tagamiseks kasutajaga (kliendiga) ühendust võtta ka kontakttelefoni kaudu. Pärast tellimuse kinnitamist teatab turustaja (EXPEDICO) e-posti teel eeldatava kohaletoimetamise kuupäeva.

6.6.3. Kaup teele saadetud

Kaupmees valmistab tellitud tooted ette nii, et edasimüüja (EXPEDICO) hoolitseb nende kohaletoimetamise eest kokkulepitud aja jooksul.

6.7. Ostuleping

Veebipoest mistahes meie toote ostu sooritavale kasutajale väljastab kaupmees arve koos kulude jaotuse ja selgitusega ostust taganemise õiguse kohta, tagastades ostetud toote nimetatud tingimustel (vt. punkt 10). Ostuleping on sõlmitud hispaania keeles.

Müügileping kaupmehe ja kasutaja (kliendi) vahel sõlmitakse hetkel, mil kaupmees kinnitab tellimuse (vt punkt 6.5.2). Sellest hetkest alates on kõik hinnad ja muud ostutingimused fikseeritud ning kehtivad nii kaupmehele kui ka kasutajale (kliendile).

6.8. VAHETUSED, PRETENSIOONID JA TAGASTUSED
Püüame luua Sulle parima ostukogemuse, kuid oleme teadlikud, et vahel tuleb ette olukord, kus kaup Sulle ei sobi ja tuleb see välja vahetada, tagastada või esitada pretensioon.

Saate oma tellimuse asendada, tagastada või esitada kaebuse 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist.

Kaebuste või muudatuste korral andke meile teada aadressil info@fenzy.ee

Vahetamise või tagastamise korral peab kaup olema samades tingimustes, milles selle kätte saite.

Kaup tuleb tagastada kandmata ja pesemata originaalpakendis koos kõigi asjakohaste siltidega. Vastasel juhul jätame endale õiguse keelduda sellisest tagastamisest vastavalt meie äritingimustele.

Hügieeni- ja tervisekaalutlustel on järgmiste esemete tagastamine piiratud:
- Me ei aktsepteeri kõrvarõngaste tagastamist
- Ujumisriideid saab tagastada vaid juhul, kui kaitsekleebis pole eemaldatud.
- Jalatseid saab jalga proovida ainult siseruumides

1. VAHETUS / KINKEKAART
1.1. VAHETUS

Kui saadud kaup ei vasta teie suurusele, on teil võimalus meie kodulehel www.fenzy.ee vahetada kaup suurema/väiksema või mõne muu eseme vastu.

Vahetada sooviva kauba saab tagastada 14 päeva jooksul peale paki kättesaamist.

Kui soovite kaupa vahetada, täitke vahetusankeet, lisage see pakile ja saatke aadressile:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Paki tagastusaadressi sildi saate printida siit.

Meie tingimustest saate täpsemalt lugeda üldtingimustest.

1.2. KINKEKAART

Kui Te ei ole saadud kaubaga rahul ja Te ei soovi hetkel vahetust saada, saate valida tagastatava kauba/kaupade väärtuselt kinkekaardi, mida saate kasutada järgmisel ostul.

Kinkekaardi saamiseks täitke Vahetusvormil väli "Soovin kinkekaardi kätte saada". Kinkekaardi saate meili teel.

Saada pakk aadressile:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Paki tagastusaadressi sildi saate printida siit.

Meie tingimustest saate täpsemalt lugeda üldtingimustest.

2. KAEBUS

Kui olete saanud vale või kahjustatud kauba, vabandame. Lahendame teie kaebuse esimesel võimalusel.

Kui olete saanud vale kauba, võtke ühendust meie klienditeenindusega info@fenzy.ee

Juhul, kui olete saanud kahjustatud eseme, palun saatke kahjustatud/defektse kauba pildid meie klienditeenindusele aadressil info@fenzy.ee

3. REFUND

Kui teie tellimus teile ei sobi ja olete otsustanud raha tagasi saada, saate selle tagastada meie aadressile mis tahes kohaletoimetamise teenuse kaudu.

Kahjuks EI kata me teie tellimuse tagastamise kulusid, seega soovitame valida soodsaima tarnevõimaluse paki jälgimise võimalusega.

Me EI aktsepteeri tagastatavaid saadetisi sularahas kohaletoimetamisega.

Ärge valige jälgimata teenust ja hoidke saatmistõendit koos paki jälgimisnumbriga alles seni, kuni oleme teie ostuhinna tagastanud.

Kui tagastate kaupa kahest või enamast erinevast tellimusest, kirjutage tagastusvormile kindlasti kõigi tagastatud tellimuste numbrid.

Paki tagastusaadressi sildi saate printida siit.

Me tagastame teie ostuhinna 14 tööpäeva jooksul pärast paki kättesaamist meie pealattu Sloveenias.

Kui tasusite paki eest sularahas või krediitkaardiga, kirjutage paki juurde lisatud tagastusvormile täpne IBAN-konto (vt IBAN-i näidet allpool) ja konto omaniku andmed (eesnimi, perekonnanimi ja aadress).

Kui esitatud IBAN on vale, võidakse tagasimakse protsessi pikendada.

Pangatehingu maksumuse hüvitamise korral katab Inteko d.o.o. ja see on teile tasuta.

Kui esitate meile vale IBAN-i, võetakse kliendilt uuesti ülekande tegemisel uue tehingu kulud (5 €). Aitäh mõistmise eest.

Paki saad tagastada järgmisele aadressile:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Palun lugege hoolikalt läbi ja täitke paki tagastusvorm ning lisage see pakendile.

Paki tagastusaadressi sildi saate printida siit.

Meie tingimusi saate täpsemalt lugeda üldtingimustest.

6.9. Tarne

Kaupmees toimetab kasutaja (kliendi) tellitud tooted kohale kokkulepitud aja jooksul, kaupmehe turustuspartneriks on EXPEDICO

Pakendi või kauba nähtavate kahjustuste korral tuleb kliendil pretensioon esitada edasimüüjale (kauba kättetoimetajale) kauba kättesaamisel. Nimetatud kauba ostja ei ole kohustatud saadetist vastu võtma ja võib sellest keelduda juhul, kui pakend on füüsiliselt kahjustatud, sellel on sisu puudujääk või avamisjäljed või kui tooted on pakendis kahjustatud; Juhul, kui ostja on paki vastu võtnud, peab ostja algatama pretensioonimenetluse otse edasimüüjaga.

6.10. TAGASILÜKATUD VÕI MITTE AKTSEPTEERITUD TELLIMUSED

Kui klient esitab tellimuse www.fenzy.ee lehe kaudu, nõustub ta automaatselt täitma kõiki ostutingimusi. Tellimuse lõppedes nõustub klient saama ja tasuma kogu tellimuse summa (vt Üldtingimused, punkt 6.2.). Klient saab ostu-müügilepingust taganeda ainult etteteatamise korral e-posti või telefoni teel (üldtingimused, punktid 6.6.1 ja 6.6.2) enne tema tellimuse tarneprotsessi. Juhul, kui tellimus on juba tarnimisel või edasimüüja poes ja klient rikub lepingut keeldudes või tellimust vastu võtmata ilma eelneva tühistamiseta, on müüjal (Fenzy Clothing Store) täielik õigus nõuda raha tagastamist. 20 €, mis sisaldab pakkimis-, saatmis- ja tagastuskulusid. Kulud tuleb tagastada järgmisele pangakontole: INTEKO D.O.O., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenia; IBAN: SI56 0475 1000 0376 750
Raha mittetagastamise korral 8 päeva jooksul peale teate saamist on müüjal võimalik seaduslikke kanaleid pidi hakata nõudma raha tagastamist.

7. Nõuded, kohtuvaidlused ja õiguskaitse

Kaupleja austab kehtivaid tarbijakaitseeeskirju, omab ka tõhusat kaebuste lahendamise süsteemi ning omab isikut, kes saab probleemi korral kasutajaga (kliendiga) ühendust võtta e-posti teel või erandjuhtudel telefoni teel. Probleemide korral saab kasutaja (klient) alati meiega ühendust võtta meie e-posti teel: info@fenzy.ee. Kaebuste käsitlemise kord on konfidentsiaalne.

Kaupmees kinnitab 5 tööpäeva jooksul, et on saanud kaebuse ning on teavitanud kasutajat (klienti) kaebuse lahendamise orienteeruvast ajast ning hoiab teda kursis menetluse käiguga. Kaupmees püüab kõik vaidlused kõige paremini lahendada vastastikusel kokkuleppel. Kui vaidlusele ei jõuta rahumeelset lahendust, on kaupleja ja kasutaja (kliendi) vaheliste vaidluste lahendamiseks ainupädevus Ljubljana kohtul. Kaupmees ja klient kui e-kaubanduses osaleja tunnistavad kohtus vastastikku elektrooniliste teadete kehtivust.

Käesolevad üldtingimused ning kõik kaupleja ja kasutaja (kliendi) vahelised vaidlused on allutatud Sloveenia materiaal- ja menetlusõigusele, kohaldamata rahvusvahelise eraõiguse reegleid, mis viitavad mõne muu õiguse kasutamisele.

Kõigile suhetele, õigustele ja kohustustele, mida käesolevad Üldtingimused ei reguleeri, kohaldatakse kohustusliku seadustiku, e-kaubanduse seaduse, isikuandmete kaitse seaduse ja tarbijakaitseseaduse sätteid.

8. Äritegevuse üldtingimuste muudatused

Kasutaja, kes ei nõustu käesolevate Üldtingimuste muudatuste ja/või muudatustega, peab enda registreeringu tühistama kaheksa päeva jooksul alates Üldtingimuste muudatuse ja/või muudatuse teatavakstegemisest; Vastasel juhul arvestatakse aegumiskuupäeva ja vastupidiseid tõendeid ei aktsepteerita. Registreeringu tühistamise peab kasutaja tegema kirjalikult kaupmehele.

Viimati uuendatud: 28.06.2022

 

ma nõustun

Meie veebisaiti sirvides nõustute, et saame kasutada küpsiseid, mis on loodud meie veebisaidil parema kasutuskogemuse pakkumiseks. Enda analüüsivajaduste jaoks kasutame selleks küpsiste installimiseks Google Analyticsit ( GA küpsiste kustutamine ).